Make-up Revolution – Brushes

Vandaag het laatste artikel m.b.t. MAKE-UP REVOLUTION. Mijn 2 nieuwe make-up kwasten. Deze zaten verpakt in het cadeaupakket met mijn highlighter- en blush pallet.


SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Dit zijn ze dan, mijn nieuwe aanwinst voor mijn make-up kwasten bakje. Het mijn mooie lange kwasten. Fijn om mee te werken. Mooi zwart en een gold/pink detail in de huls en de tekst. Ook heb ik ze al gewassen en ze bleven mooi. De kwasten voelen erg zacht, mooi compacte kwasten zijn het. Ze voelen niet zo synthetisch aan waardoor het super zacht is!


Ook zou ik mijn MAKE-UP BRUSHES willen later groeien met de make-up revolution kwasten. Eigenlijk wilde mijn zus en ik beide de kwasten set (cadeauverpakking, met 6 kwasten). Alleen had de Sueprdrug deze nog niet binnen omdat het kerstcollectie was. Maar nu heb ik er 2 en dat vind ik ook leuk en ben er erg blij en tevreden mee!

Zou jij ook deze kwasten willen aanschaffen?

xTabe,
Jorinde

Geef een reactie

