Make-up – MUA lipsticks

Vandaag geen make-up revolution meer.. maar MUA. Van MUA kocht ik 2 lipsticks en deze wil ik ook graag met jullie delen.


SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES


SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES


SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES


Deze lipsticks zijn heel zacht in gebruik. De rollen een zacht en snel over je lippen, waardoor ik in mijn geval snel uitschiet. Het zijn mooie shine lipsticks en zijn zacht op de lippen. De kleuren/pigmentatie vind ik super mooi!! Hier ben ik ook erg blij maar en GUESS WHAT!? Ze waren alleen maar 1 pond p.s. een super goeie deal dus voor deze kwaliteit.

Dit zijn overigens mijn eerste 2 MUA lipsticks in mijn STASH!! 😀

Heb jij weleens een MUA lipstickje aangeschaft en wat zijn jouw bevindingen erover? Ik ben er lovend over, jij ook? Zou je er meer willen aanschaffen? Ik wel..

xTabe,
Jorinde

 

 

One thought on “Make-up – MUA lipsticks

Geef een reactie

