H&M SUMMER SALE MINI SHOPLOG %

Lieve mensjes,

In al die tijd dat ik er niet was heb ik uiteraard nog wel wat SUMMER SALE % kunnen scoren bij de H&M. Mijn favoriete (online) winkel. Alvast voor zomer 2016 heb ik 4 paar sandalen en 1 nieuwe tas kunnen scoren! Kijk maar …


 

hmprod 10,00 euro – KLIK HIER om naar het artikel te gaan.

hmprod-2 10,00 euro – KLIK HIER om naar het artikel te gaan.

hmprod-3

 € 12,00 euro – KLIK HIER om naar het artikel te gaan.

hmprod-4
N
u € 9,00 euro, ik kocht ze voor € 12,00 euro – KLIK HIER om naar het artikel te gaan.

hmprod-5

€ 12,00 euro – KLIK HIER om naar het artikel te gaan.


Uiteraard ben ik erg blij met mijn aankopen!!

xTabe,
Jorinde

4 thoughts on “H&M SUMMER SALE MINI SHOPLOG %

Geef een reactie

