Mijn top 3 Sinterklaasfilms. #SINT&PIET

Vandaag mijn tweede SINT&PIET artikel. Aankomende week tot en met zaterdag 5 december zal ik zo nu en dan aan artikeltje posten m.b.t. onze goed heilig man Sinterklaas!


In dit tweede artikel deel ik dan ook mijn TOP 3 Sinterklaasfilms. Lekker op de bank of bed met een bak pepernoten…


Op nummer 1: voor wie ongeveer net zo oud is al mij. Het grote Sinterklaasverhaal met Danny Rook. Toen ik deze film voor de eerste keer zag. Vond ik het super spannend …

1002004000081135


Op nummer 2: Het paard van Sinterklaas. OMG het meisje die de hoofdrol vertolkt is zo lief en schattig. Wat ik ook zo leuk vind is dat Nederland wordt gecombineerd met een andere cultuur.

Het-paard-van-Sinterklaas


Op nummer 3: Kon het vervolg van Het paard van Sinterklaas niet ontbreken. Op mijn nummer 3 staat dan ook, Waar is het paard van Sinterklaas gebleven?

89162


 

 

 

 

 

Deze drie films kan ik elk jaar dan ook weer opnieuw kijken! Wat zijn jouw favoriete Sinterklaas films?

xTabe,
Jorinde

Geef een reactie

