Essence: Merry Berry Lipsticks

Bijna 2016, maar beter laat dan nooit. 


Sinds een paar weken heb ik al alledrie de Merry Berry Lipsticks in mijn bezit, van Essence. Door tijd aan gebrek heb ik er nog niet van kunnen genieten. Nu dan eindelijk heb ik even zitten neuzen naar deze prachtige lipsticks.

SAMSUNG CAMERA PICTURES


SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

Toen de collectie net nieuw was, viel mijn oog al op deze mooie Berry kleur.
– 01. LET’S THE BERRY-TALES BEGINS.-


SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

Mijn zus Madeleine belde mij om te vragen of ik die andere twee kleuren van de collectie ook wilde. In de eerst instantie hoefde het niet. Maar naderhand dacht ik; Joh, doe er maar bij! Dat was zeker een slimme set. De naam zegt genoeg!
– 02. Pink & Perfect.-


SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

Dat geldt natuurlijk ook voor nummertje drie! Rood is nooit verkeerd in je lipstick stash. En vooral die naam…
– 03. Red Rocks.-


SAMSUNG CAMERA PICTURES

Nog even swatches laten zien uiteraard. Helaas kan ik ze niet met de kerstdagen opdoen. Omdat ik dit artikel op tweede kerstdag schrijf. Maar er komen nog genoeg dagen aan dat ik ze gewoon lekker kan stiften om mijn lipjes! Dit een weer een hele mooie en fijne aanwinst voor mijn make-up stash!


Ik hoop dat jullie er misschien nog wat aan hebben gehad. Ik vond het wel weer leuk om even een leuk artikeltje te maken over make-up en mooie foto’s te maken!


xTabe,
Jorinde

 

 

2 thoughts on “Essence: Merry Berry Lipsticks

Geef een reactie

