H&M: Beauty

Als fashion H&M-lover kan er natuurlijk ook geen H&M-beauty in mijn leven ontbreken. Een aantal weken geleden was er dan ook H&M beauty sale op de site. Ook ik sloeg mijn slag. [de actie was geloof ik 2+1, ik heb dan ook alleen 3 producten besteld.]

Tot en met de laatste bestel dag heb ik gewacht. Ik was al een tijd opzoek naar een fijne en goeie foundation, voor af en toe. Aangezien er bij ons in Amsterdam op het Rokin een super mooi, nieuw en groot filiaal was geopend. Ben ik daar even gaan snuffelen naar een goeie kleur!


 

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

Als eerst bestelde ik een eau de toilette. Door goed te lezen naar de geur omschrijving, wist ik dat ik deze lekker zou vinden. Het is een warme geur met frisse tinten. Als ik eraan ruik kom de kleur paars bij mij naar boven met op de achtergrond wat lila. [-leuke geur omschrijving he’?!-]
Prijs: €7,99 -> €5,33


SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURESVorige jaar kreeg ik van mijn BFF een lush pakket met de bubblegum lipscrub. Deze is al bijna op, dus tijd voor een nieuw. Toen ik deze zag ik de sale, toen wist ik er wel raad mee. Hier zit 6 ml in. Deze lipscrub heeft echt zo’n H&M geur. Een luxe geur, met een warme toon vanille en lichte karamel en helemaal niet overheersend.
Prijs: €7,99 -> €5,32


SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

 

JAAAA! Ik heb eindelijk een mooie, goeie en fijne foundation kunnen vinden. Uiteraard van de H&M. Dit is de perfecte kleur voor mij. En O-M-G het geeft echt een flawless finish. Bij de H&M heb je heel veel keuze aan foundation.
Prijs: €9,99 -> €7,32


Met al mijn H&M beauty producten ben ik erg tevreden as usual. Omdat ik zo tevreden was ove rijn foundation heeft mijn zus Madeleine ook een mooie foundation uitgezocht!

Heb jij weleens wat van H&M beauty geshopt? Wat vind jij ervan?


xTabe,
Jorinde

3 thoughts on “H&M: Beauty

  1. Mooie producten! Ik ben toevallig vorige week bij de h&m geweest voor de beauty afdeling. Ik zocht een goed, lichte concealer maar mijn kleur was uitverkocht. Wel nam ik 3 prachtige eyeliners mee! 🙂

Geef een reactie

