De laatste dag van 2015.

Vandaag donderdag 31 december 2015. Morgen is het vrijdag 01 januari 2016. Wat vliegt de tijd voorbij, iedereen wordt ouder en hopelijk ook wijzer. Hoe was mijn jaar 2015?!


 

Processed with Moldiv

Mijn jaar 2015 startte vanaf hier…

IMG_5101

… toen werkte ik full-time bij V&D…

IMG_5104

…vulde mijn vrije avonduren met dansen en sporten bij de dansschool…

IMG_5160

…poste ik veel meer artikelen, omdat ik daar veel meer tijd voor had…

IMG_5263

…liet ik voor de laatste keer mijn laatste twee verstandskiezen trekken…

IMG_5404 IMG_5407 IMG_5414

…werd ik 20-02-2015 aangenomen voor de mode opleiding Fashion Design Sprint voor het schooljaar 2015-2016, vastberaden dat ik was en de twijfel die om mij heen bleef vliegen…

IMG_5682 IMG_5683 IMG_5686 IMG_5687

… mijn laatste poging om aangenomen te worden voor een dansopleiding en het mocht niet baten…

IMG_6137

…bij H&M bleef bestellen om mijn uitzet uit te breiden…

IMG_6381

…weer sinds jaren ging verkopen op Koningsdag…

IMG_6403 IMG_6421 IMG_6422

…ik auditie deed voor mijn Theateropleiding, waarbij de wolken mij het antwoord al gaven…

Processed with Moldiv

…en het allemaal echt werd, waarbij ik helemaal met mijzelf in de war raakte en niet meer wist wat ik doen moest…

Processed with Moldiv

…een nieuwe baan kreeg en later ontslag nam bij V&D…

IMG_7676

…zomer vierde in Amsterdam…

IMG_7818

…ik uiteindelijk zelf besloot om mijn mode droom in de wacht te zetten en nu mijn hart te volgen voor het te laat zou zijn. Ik mijn theateropleiding startte, waarbij ik meteen een eerste project speelde als Matroos…

SAMSUNG CAMERA PICTURES

…samen mijn zus Madeleine een klein tripje maakte naar Engeland – New Castle…

IMG_8001

…ik mijn allereerste project afsloot met een 8 #amen …

IMG_7985

…voor het eerst (dans)auditie deed wat niet betrekking had om aangenomen te worden op een opleiding…

IMG_8201

…mijn 24ste verjaardag vierde met mijn dierbaarste…

IMG_8278

… en waarbij ik afscheid nam van mijn jaar 2015.


Dit zijn maar grote lijnen vanuit mijn jaar 2015. Er zijn nog meer meel dingen gebeurd die ik niet kan uitbeelden in foto’s bijvoorbeeld, dat ik nieuwe mensen heb op moet op school en werk, dat ik ook zo nu en dan mijn dipjes heb en er weer uit krabbel, ik geniet van de momenten met mijn BFF, zus of mama, of die kruk en twee lade kasten die wij vonden bij de vuilnisbelt en daar ultiem gelukkig mee zijn, weer een nieuwe aanwinst voor mijn interieur etc.

Het zijn voor mij speciale momenten geweest in 2015, net zoals ieder ander. Je maakt keuzes, je verlaat mensen, je ontmoet nieuwe mensen, accepteert situaties die komen en zijn geweest. Vooral heb ik veel geleerd in 2015, over mijzelf, mijn wereldje, mijn leven wat ik denk, wat ik voel en wat ik zeg. Het is zoals het is. Ik accepteer mijn leven zoals het loopt, ook ik wordt ouder en wijzer. Wijzer in de zin van levenslessen die mijn pad bewandelen.

Op het moment ben ik blij met hoe mijn leven is, het kan uiteraard altijd beter. Ik ben tevreden, ik heb een leuke opleiding, tuurlijk heb ik soms mijn gedachtes [shit man, ik kon nu ook gewoon kleding ontwerpen], daarin tegen denk ik dit is mijn lot, op mijn werk heb ik het ook fijn, heb een goeie balans met school en werk. En mijn sociale leven, tjaah.. dat is vaak heel erg puzzelen. Maar het komt altijd goed!

Tjaah.. dan komen wij bij de voornemen voor 2016! Die heb ik niet echt zoals stoppen met roken, afvallen etc. dat is niet aan de orde bij mij. Tuurlijk is het fijn als ik wat strakker in mijn vel zit (dat komt wel snor).

Mijn doel voor 2016 is: genieten van de dingen die komen gaan, zelfs van de diepte puntjes, daar ga ik veel van leren en zal mij weer verder brengen in mijn leven. Genieten van de starbucks drankjes die ik weg drink met mijn BFF, de lachbuien met mama en zus, de schoolprojecten die komen gaan, de theorielessen waar ik hopelijk wat slimmer van wordt, de zomervakantie in Spanje beleven. Het gezonde eten en bewegen wat ik weer ga oppakken. Vooral het genieten van de kleine dingen, het is moeilijk te omschrijven. Het zijn de kleine dingen die het mij doen, een nieuwe lipstick scoren, iets leuks vinden in de vuilnisbelt etc. [ik wordt niet gelukkig van een dikke Ferarri voor de deur!]

Ja! Mijn doel is genieten in 2016. Verder genieten waar ik in 2015 mee ben gestart. Datgene voortzetten in 2016!


Weer een lekker diepzinnige tekst he’, als laatste of viel het mee?

Wat zijn jouw doelen en/of voornemens in 2016?


Ik wens iedereen een fijn 2016, een veilige jaarwisseling en vooral gezond 2016. Zelf ga ik niks speciaal doen met de jaarwisseling. Ik ga denk ik lekker in mijn pyjama SLAPEN! [ik heb er nooit zoveel mee] en jij?


xTabe,
Jorinde TOT VOLGEND JAAR!!

IMG_8306

2 thoughts on “De laatste dag van 2015.

Geef een reactie

