*** Gelukkig nieuwjaar ***

Lieve mensen,

Als eerst wil ik jullie de beste wensen, wensen voor het aankomend jaar 2016! Dat jullie, jullie doelen gaan behalen, bereiken en vooruit gaan in jullie doen en laten!

47b0959f1143488f1ecdc4a62e8e907a


In mijn vorige artikel hebben jullie mijn soort van doel kunnen lezen. Mijn doel voor 2016 is: genieten! In het vorige artikel kunnen jullie alles lezen wat ik erover schreef.

Daarin tegen heb ik eigenlijk helemaal niet over mijn Blog gepraat. Dat wil ik dus bij deze wel gaan doen. Wat zijn mijn plannen etc. Ik zal eerst gewoon met de algemene zaken beginnen:


 

1. School
School, mijn opleiding is altijd mijn nummer 1 geweest. Daar doe en heb ik altijd erg mijn best voor gedaan. Op het moment heb ik nog vakantie. Na de vakantie ga ik er weer tegen aan. Januari zal best druk zijn met school. Ik speel een voorstelling voor ons open podium en heb twee dagen, waar ik drie dansvoorstellingen dans. Ik kijk daar erg naar uit en vind het best spannend! Dus nog veel repeteren en het beste naar boven halen. Ook nog een aantal toetsen, maar dat komt wel goed.

Verder ga ik voor school erg mijn best doen. Wil ik voldoendes halen en veel leren van de theaterprojecten die komen gaan. Mijn doel is ook om over te gaan naar mijn 2e leerjaar.

515099388a988bf04127e4a539962ad0

2. Werk
Op mijn werk loopt alles lekker. Ik werk twee avonden en de zaterdag. Dat is prima! Ook nog steeds prima te combineren met school. Mijn doel hiervoor is, lekker doorgaan waar ik gebleven was!

075964eda4773003e97d410388f57d79

3. Blog
Ja, mijn blog. Mijn blog is een hobby. Daar steek ik tijd in, als ik die tijd heb. Ik ga 5 dagen naar school en werk 3 dagen. Daarnaast probeer ik nog te sporten en af te spreken. Wel is mijn doel om minimaal 1 artikel per week te posten. Op de zaterdag! En als ik extra tijd heb of inspiratie, komt dat artikel extra! Graag behoud ik mijn blog omdat ik het super leuk vind om te doen, maar gewoon weg weinig tijd heb. Met de tijd zou ik wel een eigen domein willen aanvragen. Maar dat staat niet hoog op mijn lijstje! Mijn blog is mijn creatieve uitlaatklep m.b.t. mijn interesses.

9acc575de2dc81a72e44f784922d8dfa


Ik wil jullie dan ook vragen om het volgende: Wat voor artikelen en onderwerpen willen jullie voorbij zien komen om STRIKJEVETERSMETSTIJL22? Of vinden jullie het nu al fijn hoe het is, de afwisseling kwa onderwerpen?


4. Sporten en voeding
Ja, het sporten wil ik bijhouden. Door de dansvoorstelling had ik altijd 2 intensieve dagen per week. En sportte dan 1 dag in de sportschool en had nog 1 dag gym. Binnenkort zal het dansen weg vallen. Het liefst wil ik dan drie dagen zelf trainen in de sportschool, als mijn agenda dat toe laat. De maandag wil ik sowieso houden om te sporten, wil de woensdag erbij pakken en misschien de donderdag. Als het lukt! [dan ben ik wel weer alle avonden van huis]. Hopelijk zal mijn schoolrooster veranderen waardoor ik misschien dagen eerder vrij ben! Wij zullen het hopen.

In december heb ik mij laten gaan kwa voeding. Ik dacht achja! Nu heb ik bedacht om voor school i.p.v. brood, zelf salades te maken. Je krijg dat alle je vitamines etc. binnen en is ook nog eens fashionable! En uiteraard mag ik ook wel eens zondigen met Milka oreo, een patatje, MC Donalds, een Swirl ijsje etc. Maar wel in balans blijven. En fruit blijven eten wat ik al graag deed!

ca9e934221e748911be1db243b0c5427

5. Ontspannen
Op school heb ik nog 2 woensdag Yoga clinic. Dat werkt voor mij heel ontspannend. Misschien wil ik een Yoga school bij mij in de buurt zoeken die dezelfde soort Yoga doet als de meneer van school. Sporten is ook een ontspanning voor mij, meer een agressieve ontspanning. Uiteraard cosy op de bank met een pot thee Netflix, YouTube filmpjes en progamma’s kijken!

Zomer 2016 ga ik trouwens naar Spanje voor 8 dagen. Ik kan niet wachten. Maddie en ik hebben geboekt midden in de winter, in de kerstvakantie!

6e240b87e87064e55bf2cc62eea8aac2

6. Oohja..
Als een huisje mijn kant opgaat en het financieel allemaal past. Zou ik het super leuk vinden. Het komt als het komt en anders blijf ik lekker bij mijn mama! ❤ [die nog altijd voor mij wast etc.<3]


Dit zijn eigenlijk de punten waarmee ik aan de slag ga!

919a536e487cdfabae2dc6af93ca7473

Heb jij nog doelen of voornemen? Laat ze hieronder achter in de reacties!!


*** Een gelukkig, liefdevol, gezond en gezegend nieuwjaar iedereen. ***

aa35605b22b37df1820c084fc4b7afc9


xTabe,
Jorinde

IMG_8191

 

Geef een reactie

