Catrice Treasure Trove collectie

Vandaag mijn drie nieuwe aanwinsten in mijn make-up stash. Deze producten kocht ik tijdens de actie: twee producten voor €6,- euro. Samen met mijn zus Madeleine kocht ik 6 producten totaal, ieder drie en verdeelde zo de kosten.


SAMSUNG CAMERA PICTURES


  • CO1 Golden Grace, prijs €4,59 (ik heb €3,- betaald icm actie)

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES


  • CO1 Caviar And Champagne, prijs €4,59 (ik heb €3,- betaald icm actie)

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

  • SWATCHES *

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES


  • Eye Shadow Palette – CO1 Blaze Of Glory, prijs €7,99 (ik heb €3,- betaald icm actie)

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

  • SWATCHES *

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES


De pigmentatie vind ik erg goed en fijn. In het pallet afwisseling van matt en shine. Ik heb dan ook erg zin om weer te tutten!! Ik ben erg blij met de make-upjes die ik heb aangeschaft. Heb jij ook wat van deze collectie aangeschaft? Let me know.


xTabe,
Jorinde

SAMSUNG CAMERA PICTURES

 

 

 

 

6 thoughts on “Catrice Treasure Trove collectie

Geef een reactie

