Daily mandje

Vandaag laat ik jullie zien wat er in mijn Daily mandje zit. Mijn daily mandje vertelt wat ik dagelijks gebruik. De meeste producten gebruik ik ook 2x per dag!


SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES


SAMSUNG CAMERA PICTURES

Gezichtsverzorging: Kruidvat miccelairwater,- en reinigingsmelk, Superdrug vitamine # mist,- en serum


SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

Body: Impulse deo Rock & Love, Parfume; Beyonce – The heat


SAMSUNG CAMERA PICTURES

Haarverzorging: Kruidvat haarolie, Anderélon Care Repair pompje,- en haar masker


SAMSUNG CAMERA PICTURES

Overige: Lenzenvloeistof en deocremé

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Overige: Kruidvat dag,- en nachtcremé Hydro, mijn lenzen en Bubblegum lipscrub. Deze producten zitten overigens niet in mijn mandje gepropt maar staan ergens anders maar die horen er eigenlijk wel in.


 

Dit waren mijn producten in mijn Daily Mandje. Nu is mijn vraag; Wat zit er in jouw daily mandje? Of mis ik iets?


xTabe,
Jorinde

6 thoughts on “Daily mandje

Geef een reactie

