Januari favorieten

Vandaag een extra artikeltje. Vandaag een nieuwe dag, een nieuwe dag van de maand. Wie weet ga ik ‘de favorieten’ iedere maand doen maar misschien ook niet. Kijken hoe ik met mijn tijd zit en of er iedere maand favorieten zijn. In januari had ik ze wel en ik ga ze nu met jullie delen.


SAMSUNG CAMERA PICTURES


SAMSUNG CAMERA PICTURES

Mijn mooie notitie-blokje van de Hema, gekregen voor kerst geloof ik van mij zelf. Hij is mooi wit, goud en gebroken wit. Hierin schrijf ik mijn blogideeen op! Mijn mooie essence lipgloss (06 soft almond). Een lekker nude kleurtje. Deze heb ik deze maand ook een aantal keer uit mijn stash getoverd.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Deze maand ben ik lekker gaan make-uppen ook voor de voorstelling van school. Deze heb ik in December geloof ik besteld bij H&M. Hij is erg fijn. Alle keren dat ik ben gaan make-uppen heb ik deze al basis gebruikt.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Dit mooie nude kleurtje van Essende ( 05 cool nude). OMG ik ken hem uit mijn hoofd. Heb ik ook veel gepakt. Ook voor werken. Ik werk op de brood afdeling dus hoef niet op en top eruit te zien. Dan was dit een lekker kleurtje voor op mijn lippen.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Jaaa en deze mooie combinatie. Heb ik heel vaak gepakt. Naja, ik heb mij ook weer niet zoveel opgemaakt. Maar de keren dat ik ging tutten kwam deze combi om mijn hoofdje!


 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Dit waren mijn favorieten voor de maand Januari. Laat weten wat jouw favorieten waren en heb je nog wat leuks hier tussen gezien!

xTabe,
Jorinde

One thought on “Januari favorieten

Geef een reactie

