No buy challenge #1

Jaaa, lieve mensen jullie lezen het goed! Vanaf vandaag start ik mijn NO BUY – CHALLENGE. Afgelopen week heb ik nog 2 bestellingen geplaatst bij H&M. Dus die verwacht ik binnen nu en volgende week!

IMG_5769

Daarnaast is van de week onze wasmachine stuk gegaan. En heb met eigen ogen gezien dat ik nog zoveel kleding heb. Bij H&M heb ik een rekening dus betaal of afbetaling en zit nu ook op mijn limit. Ik heb gekeken als ik iedere maand een bepaald bedrag betaal heb ik dat binnen 6 maanden weer op €0,- euro. Vanaf dan wil ik ook geen Rekening meer bij H&M.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Ook was ik mijn tassen en schoenen gaan rangschikken. Ik heb geteld 21 paar schoenen, nog niet eens mijn sandalen en zomerschoenen meegerekend. Mijn tassen heb ik ook genoeg. Kwa make-up zit ik ook wel gebakken.

Dus een mooie eye-opener voor mij om de NO BUY CHALLENGE te doen! Vanaf nu mag ik alleen nog window shoppen!

Ook is het een uitdaging, doordat de wasmachine stuk is. Iedere dag een leuke outfit samen te stellen met alleen de kleding die ik heb!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Helpen jullie mij hierdoor heen?

xTabe,
Jorinde

 

3 thoughts on “No buy challenge #1

Geef een reactie

