Wat zit er in mijn toilettas?

Vorige week hebben jullie kunnen zien wat er in mijn Daily mandje zit. Vandaag kunnen jullie bewonderen wat er in mijn toilettas zit.


SAMSUNG CAMERA PICTURES

Toilettas:Β Primark (oud)


SAMSUNG CAMERA PICTURES


SAMSUNG CAMERA PICTURES

Haarverzorging

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Body, nu zal jij vast denken; Zij mist badschuim of zeep. Dat klopt! Op het moment gebruik ik mijn grote fles Balea Appel-Kaneel. Die is te groot om in mijn toilettas te bewaren. Dus die staat altijd klaar op de wasmachine.


SAMSUNG CAMERA PICTURES

Gezicht: De gezichts-scrub gebruik ik niet alleen voor mijn gezicht maar ook voor andere doeleinde. Eens per maand laat ik mijzelf waxen. Mijn oksels bijv. scrub ik dan met deze scrub om ingegroeide haartjes tegen te gaan. {deze scrub ik was zachter}.


SAMSUNG CAMERA PICTURES

Mondverzorging


Niet veel speciaal. Maar wel alle producten die ik fijn vind en ook dagelijks gebruik. En vele ook 2x per dag! Wat vonden jullie ervan? Mis ik nog wat in mijn toilettas? Of hebben jullie nog aanraders?


xTabe,
Jorinde

One thought on “Wat zit er in mijn toilettas?

Geef een reactie

