DIY: Marble Cupboard

Wie weet heb je in een van mijn artikelen kunnen lezen dat mijn zus en ik een witte ladekast van de vuilnisbelt hebben kunnen vissen. Bijna gloednieuw en in zeer goede staat. Omdat er wat boorgaten etc. in zaten wilde ik heb graag oppimpen en ik wist wel hoe.

Als MARBLE-LOVE kocht ik bij Blokker een rol zelfklevend marble tape! In de foto’s hieronder zal ik de procedure laten zien. Alles spreekt voorzicht!



Before

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES



 

Before in legen toestand

SAMSUNG CAMERA PICTURES



Vooraf ontvetten

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES



 

 

Deze tape is erg handig, zo kan je alles goed afmeten en recht afknippen.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Ik was het eerst van plan om in de lengte te plakken. Dat was best lastig. Dus zei Maddie misschien moet je het in de breedte plakken (2 stukken). Deze waren ook een stuk korter en ging veel makkelijker!



Tip: gebruik een raamwisser om het strak af te werken.

SAMSUNG CAMERA PICTURES



Dit is dan het eindresultaat. Met die naad heb ik niet zo veel problemen. En als je goed kijkt zie je dat hij links iets scheef loopt en rechts boven heb ik kleine luchtnaden. Dat vind ik allemaal niet erg. Ik ben erg blij met het resultaat <3!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES



Ik ga nog een paar rollen halen om ook mijn lades mee te beplakken. Ik was daar al mee begonnen maar mislukte nog al erg!! Maar dat komt allemaal goed! ❤

Wat vinden jullie van het idee en resultaat? Ik ben dik tevreden!

xTabe,
Jorinde

SAMSUNG CAMERA PICTURES

3 thoughts on “DIY: Marble Cupboard

Geef een reactie

