Lookbook: Halogeen Bomber

Vandaag weer een Lookbook artikel. In mijn kast heb ik twee winterbomberjacks. Een paar weken geleden hebben jullie mijn nieuwste kunnen bewonderen. Vandaag heb ik een unieke Bomberjack.


SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES


SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES


SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

Oorbellen: Primark (verkrijgbaar in een set van 12 paren)


SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

Sjaal: H&M (niet meer verkrijgbaar)
Trui: H&M

Jas: H&M (niet meer verkrijgbaar)


SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

Schoenen: UGGS


SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

Tas: H&M (niet meer verkrijgbaar) 


Ook heb ik van deze look een Lookbook video gemaakt:

Locatie: Amsterdam
Camera: Madeleine Lestuny
Styling: Jorinde Lestuny
MUA: Jorinde Lestuny


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren! Wat vonden jullie ervan?

Zijn jullie ook dol op bomberjacks?

xTabe,
Jorinde

Geef een reactie

