Beauty: Paarse Lipsticks

Ineens bedacht ik mij, ja ik ga een artikel schrijven over mijn paarse lipsticks. Het begon één winter geleden. Lipsticks was sowieso al best in the picture. Tijdens de winter werden er steeds meer donkere kleuren lipsticks gebruikt, zo ook paars.


Zelf had ik voorheen nooit wat met paars. Maar paarse lipsticks lied mij toch nieuwsgierig worden. Omdat ik ineens besloot om mijn paarse lipsticks aan jullie te showen, ben ik lekker gaan neuzen in mijn stash.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Dit zijn ze dan allemaal op een rij. Ik heb er wel te verstaan zeven. Zeven verschillende paarse lipsticks!


SAMSUNG CAMERA PICTURES

Catrice:
Ultimate stay 070. Plum & Base
Ultimate color 270. Matt-erial girl

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Essence:
09. Wear berries!
01. [Merry Berry] Let’s the berry-tales begin

02. [Come to town] Wrapped pink

SAMSUNG CAMERA PICTURES

H&M:
Purple rain
[Matte] Landinski


Swatches:

SAMSUNG CAMERA PICTURES

v.l.n.r.: Catrice: Ultimate stay 070. Plum & Base, Ultimate color 270. Matt-erial girl,
Essence: 09. Wear berries!, 01. [Merry Berry] Let’s the berry-tales begin, 02. [Come to town] Wrapped pink, H&M: Purple rain, [Matte] Landinski

SAMSUNG CAMERA PICTURES


Voordat ik op jacht ging naar mijn paarse lipsticks schatte ik in dat ik er vier zou hebben ofzo. Het schijnt dus bijna het dubbele te zijn.

Wat vind ik van paarse lipsticks:
Naja, het zegt al best veel dat ik er zeven in mijn stash heb zitten. Ik vind paarse lipstick dan ook erg mooi, het maakt je classy en high fashion. Om high fashion te zijn hoef je dus geen dure lipstick te hebben! Paarse lipstick vind ik vooral mooi met een donkere outfit in de winter, all black. Met egale make-up, haartjes strak of juist luchtig los en dan die paarse lippen die eruit springen! 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Elke paarse kleur in mijn stash is dan ook anders. Ik heb echte donker paarse kleuren, die goed zijn voor de winter. Maar ik heb ook frisse paarse kleuren voor de lente en een beetje voor de zomer!

Overigens vind ik paarse lipstick bij iedere huid type passen. Bij donkere mensen vind ik echt donker paars mooi, maar donker paars mooi vind ik ook mooi bij echt blanke mensen met donker haar.


fall-lipstick purple-lipstick 2BlackGirls c595474f4ee656a65acdb67d2711c1ec


Weer even een ander soort artikeltje!

Wat vinden jullie van paarse lipstick in het algemeen en voor jezelf?


xTabe,
Jorinde

4 thoughts on “Beauty: Paarse Lipsticks

Geef een reactie

