Lifestyle wishlist 2016 #1

Ook ik heb een wishlist. Deze heb ik gemaakt en ga ik nu met jullie delen!!


hmprod

Nog steeds wil ik een Marble telefoonhoesje. Het komt er steeds niet van.. maar ooit wanneer het zover is. Laat ik het jullie weten.


Marble-Skin Marble-Sticker

Deze hoes is LOVE. Ik hou zo erg van Marble dat een marble macbook case niet kan ontbreken.


fuji-instax-mini-8-farver

Ook wil ik nog steeds een Instax Mini. Laatst was hij bij Kruidvat in de aanbieding alleen online uitverkocht. Ik denk dat ik voor de witte wil gaan!


6183-6290AG_3 8117-WJRL6571

Ook nog steeds een waterfall coat, sinds afgelopen lente wil ik deze al. Eerst wilde ik zwart maar toen ik deze groene zag dacht ik;’ Hmmm….’.


Ook wil ik natuurlijk kleine tripjes maken, mijn garderobe aanvullen, tassen aanvullen, schoenenstash vergroten, mijn make-up stash groter maken dan dat hij is. Dit zijn de hoofd dingetjes een beetje op een rijtje. Nu ben ik benieuwd of jij ook een wishlist heb en wat er op staat!


xTabe,
Jorinde

 

Geef een reactie

