Essence: Natural Nagellak

Onlangs was er weer een mooie nagellak actie. Dit keer bij de Trekpleister. De actie was 1+1. Zoals gewoonlijk was ik niet van plan iets mee te nemen. Maar.. omdat ik laatst mijn nagellak heb uitgezocht en alle merken die dierenproeven gebruiken. Eruit heb gevist. (wat ongeveer de helft is). Dacht ik.. het mag. In totaal heb ik dan ook 6 lakjes gekocht. Waarvan 5 van de nieuw Natural lijn van Essence


 

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES


SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES


SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES


SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES


SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES


SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES


SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

Lekker snugger v.l.n.r. No 4, No 2, No 3, No 1, No 5

SAMSUNG CAMERA PICTURES

v.l.n.r. No 4, No 2, No 3, No 1, No 5


url.jpg

Deze lakjes komen uit de Love Joy Care lijn van Essence.

Sterke nagels . natuurlijke ingrediënten te versterken en de nagels te beschermen tegen de dagelijkse stress. De felle kleuren koraal, fuchsia – paars, geel en groen creëren een vrolijke uitstraling, terwijl de romige textuur met een hoge dekking zorgt voor een langdurige afwerking.

Ik moet zeggen, wat hierboven gezegd wordt. Klopt als een bus. Bij mij blijft de lak nooit lang mooi zitten, meestal hooguit 1 dag. Het geeft inderdaad een stevig gevoel aan je nagels. Ondertussen heb ik er al 3 opgehad!!

Ik ben er erg blij mee. Ook nu de lente en zomer eraan komt heb ik weer mooie pastel kleurtjes in mijn stash. Vooral mooi als ik zon gebruind bent. Dan komen de lakjes helemaal tot zijn recht.

De bon ben ik kwijt. Uit mijn hoofd waren de lakjes €1,99 p.s. (ik had dus de actie 1+1).

Ben jij nu ook benieuwd naar de lakjes? Ga je ze ook in slaan voor de lente/zomer?

xTabe,
Jorinde

IMG_9033

 

Geef een reactie

