Chocolate love <3

Met deze titel kan je verschillende kanten op. Bijvoorbeeld, mijn liefde voor chocolade, of een nieuwe chocolade die ik ontdekt het. Hmmm… het laatste lijkt erop maar is het niet helemaal. Want, ik ga het hebben over mijn nieuwe make-up pallettes.

Een aantal weken geleden was er aangekondigd in de Kruidvat folder. Dat de wel bekende 1 ❤ MAKE-UP CHOCOLATE pallettes in de winkel zouden komen. Eerder had ik al gezien dat ik de ‘I heart Chocolate’ pallette wilde, als hij zich zou aandienen. Het was uiteraard nooit de bedoeling om 5 Chocolate Pallettes aan te schaffen. Maar ja, mijn zus en ik dachten: ‘Wij werken hier hard voor. En zo is het! Tjaah.. kiezen wat eerlijk gezegd ook wel moeilijk hoor.’ Hieronder deel ik mijn 5 nieuwe Chocolade repen met jullie.

(de roze palletfoto's zijn anders omdat ik deze later had aangeschaft)

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES


LE BEAUTIES

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES


Naked Chocolate pallet

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES


I Heart Chocolate Salted Caramel pallet

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES


I Heart Chocolate pallet

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES


Death By Chocolate Pallet

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES


I Heart Chocolate Pink Fizz

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES


Dit zijn dus mijn 5 pallettes.  Uiteraard ben ik er heel blij mee. Drie pallettes kocht ik voor €7,99 p.s. en die andere twee met nog extra korting  voor €6,40 p.s. Dat scheelde ook nog eens. Daarbij zijn de namen van de pallettes zelf ook super leuk en de namen in de pallettes van alle kleuren zijn geweldig.


Als de tijd zich toedient, wil ik hier nog graag een looks mee maken. Ik denk ik video vorm. Laat in de reactie weten of jullie dat leuk vinden.

xTabe,
Jorinde

SAMSUNG CAMERA PICTURES

3 thoughts on “Chocolate love <3

Geef een reactie

