Essence: The glow must go on palette

Hallo lieve mensen,

Sorry, sorry, sorry, I know twee weken geleden is mijn laatste artikel/video online gekomen. Dit komt doordat ik het erg druk heb met school en werk!

Gister had ik toevallig een studiedag, daar was ik wel even aan toe. Dus gelijk even de gelegenheid om mijn nieuwe pallet te swatchen en te bewonderen.


Hierbij gaat het om het Essence: The glos must go on palette. Afkomstig uit de serie: Bloggers beauty Secrets. Dan heb ik ook nog eens de varian van Serena Verbon. Dit was het enigste pallet dat mij aansprak kwa kleuren, pallet, uitvoering en totaalplaatje ❤

Het was wel even een zoektocht. Mijn zus Maddie en ik wilde deze beide hebben. Deze is dan ook verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister. Dus dubbel zoveel kans. In onze buurt was het echter in een fractie van een seconde weg. Afgelopen maandag zijn wij dan ook naar Amstelveen gereisd (niet heel ver hoor;-P) en Buitenveldert om het pallet te bemachtigen. Dit bleek geen succes. Gelukkig kwam de 5e winkel aanbod in onze zoektocht. En diezelfde dag hadden wij beide ons welverdiende pallet in handen. Er lagen nog precies twee in het schap bij Trekpleister. In één van de palettes was 1 vingerafdruk. Maar dat nam ik maar voor lief. Ik heb het pallet genomen met de vingerafdruk omdat Maddie vaak de pineut is met dit soort dingen. Met een paar druppeltjes Sterilon heb ik het even ontsmet (vandaar ook het hobbelige in mijn bronzer op de foto).


Dan gaan wij nu echt kijken naar mijn mooie pallet:

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES


De swatches van de 3 oogschaduws/highlighter

SAMSUNG CAMERA PICTURES


De swatches van de trio Bronzer

SAMSUNG CAMERA PICTURES


Ik ben helemaal in LOVE met het pallet. Helaas heb ik geen foto’s met het pallet op mijn gezicht. Dit komt omdat mijn huis nu heel onrustig is! Dus dat vond ik niet zo mooi.

Hebben jullie ook dit pallet of 1 van de 4 kunnen bemachtigen?

xTabe,
Jorinde

2 thoughts on “Essence: The glow must go on palette

Geef een reactie

