Volg je <3, de rest volgt vanzelf

IMG_7130

Juni 2015:
Laatste werkdag bij V&D, cassiere bij Albert Heijn en nogal in de knoop met mijzelf. Eind juni, begin juli de knoop doorgehakt. Ja, ik ga mijn ❤ volgen!

|| Bijna een modeontwerpster in de dop, alleen mijn tijd nog niet. ||

Besluit; voor een auditie die ik deed afgelopen april 2015 bij een MBO Theateropleiding waar ik in mei uitslag van kreeg: aangenomen. Die ik zelf heb afgewimpeld omdat ik dacht dat ik modeontwerpster zou worden. Stappen ondernomen, om wel toegelaten te worden tot deze opleiding. Ze gingen akkoord! * Een last dat er van mijn schouders afging. Ik keek er super naar uit! 


IMG_9390

Juni 2016:
Wat een leuk, fijn, vermoeiend en vooral spannend schooljaar was dit. Na,ja was dit! Als dit online komt, heb ik inderdaad mijn laatste echte schoolweek achter de de rug. De spannendste van allemaal.

Nu: nu ik dit aan het typen ben. Ben ik ook mijn lied aan het oefenen/repeteren, mijn monoloog hardop aan het doornemen en zo nu en dan mijn eigen gemaakte choreo aan het doornemen in mijn hoofd. A.s. woensdag 22 juni 2016 heb ik mijn overgangsauditie. Of ik wel naar het tweede jaar mag! Het gevoel is zo spannend. Omdat ik moet auditeren voor 2 docenten (die ik dus al ken) en een externe uit het vak!

Om even een korte samenvatting te maken van afgelopen schooljaar tot nu toe. Ik ben mijzelf dankbaar dat ik deze keuze heb gemaakt. Mijn hart heb gevolgd. Ook als was die gedachte er een aantal keer dit jaar: is dit het wel? Doordat ik een beetje zelf onderzoek heb gedaan en positieve reacties motiveert het nog meer om er voor te gaan. Als je door negativiteit gaat, kom je erachter wat jouw levenspad is. Kom je achter dingen, die je passie schijnen te zijn. Weet je waarom je dit allemaal doet. Dat is … het speciale gevoel wat je voelt als je het doet. Als je dat gevoel hebt tijdens het doen, heb jij je passie gevonden. Daar ben ik nu achter. Toneel/acteren is mijn passie in het leven. Sinds een aantal weken zit ik op zangles. Nooit gedacht dat ik dit zou doen, zelfs daar creëer ik een speciaal gevoel bij. ❤

Jaren heb gedacht dat dansen mijn passie was. Dit is niet zo. Wel, door deze gedachte is uiteindelijk het Theater, toneel en acteren naar boven gekomen. Dankbaar voor deze periode.


Nu nog even twee weken bufferweken (inhalen en ophalen). Rapport halen en dan vlieg ik naar Spanje!

Mijn doel: om na de zomervakantie te starten in het tweede jaar van mijn opleiding. Ik ga ervoor!!! Ik denk dat wel dat er mooie blogpost aan te pas komt, als het daadwerkelijk zo is! STAY TUNED ❤


Hoe was jouw schooljaar, of afgelopen jaar? Ben jij ook achter dingen gekomen die je nog niet helemaal wist?

xTabe,
Jorinde

IMG_9401

Geef een reactie

