Baby 2 jaar <3

Twéé Hoeraatjes … HOERA HOERA !! 

Vandaag is mijn online kindje jarig! Mijn eigen blog <3<3<3


Het begon allemaal twee jaar geleden. Iets wat in mij zat, wat ik wilde uiten via een online medium. Mijn interesse delen via Social Media. Denk aan beauty, mode, make-up, interieur en uiteindelijk ook video’s en vlogs. Allemaal inspiratie wat ik delen wilde en nog steeds wil.

IMG_7950

Heb onderhand mijn eigen Instagram, Facebook Pagina, Youtube kanaal etc. Heb in deze 2 jaar ook al wat (vaste) volgers gekregen. Wat ik heel fijn en leuk vind. LOVE YA<3

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Door mijn blog is er ook een vriendschap ontstaan met Lieve Shannon en haar zus Cindy. Dankbaar dat ik deze 2 supergirls heb ontmoet.

IMG_9119


Onlangs mijn eerste samenwerking voor mijn blog! Wat leuk…. binnenkort meer daarover. 


Ik kan eigenlijk wel zeggen dat ik heel trots ben op mijn eigen werk aan mijn blog. Het is super leuk om te doen en de like’s en reacties vind ik altijd super leuk!!

IMG_9105

Binnenkort zal er een winactie online komen. Ik moet nog even wat leuks bedenken, één item heb ik al in huis<3


Ik wil jullie even bedanken voor het volgen, liken en support voor mijn blog. Dat geeft mij een extra boots om door te gaan. Ik doe het niet alleen voor jullie maar uiteraard ook voor mijzelf!! Ondanks alle drukte heb ik toch bijna elke week 1 artikel online kunnen gooien. Dat hoop ik verder te kunnen doorzetten ❤

xTabe,
Jorinde

p.s. Op naar nog minimal 20 jaar … ❤

7 thoughts on “Baby 2 jaar <3

  1. Gefeliciteerd met jouw baby! Leuk om te lezen en te zien dat je hier voldoening uit haalt!

    Super lief dat je onze vriendschap nog even benoemt en aanhaalt! Echt leuk! Ben ook blij en dankbaar dat ik jullie heb leren kennen. 💕

    Op nog vele jaren op jouw blog en op onze vriendschap! 🍷🍸

    Liefs, Cindy

  2. Gefeliciteerd met jouw babyblog! ♡ En op naar nog heel veel meer jaren!!!

    Super lief dat je ons ook benoemd! Ik ben ook blij met de vriendschap die is ontstaan door het bloggen!

    💓💓💓💓💓💓💓💓💓

  3. Gefeliciteerd! Dat is al een hele tijd! Ik lees je blog heel graag, maar ik reageer eigenlijk nooit omdat ik zoooo veel bligs volg. Nog vele jaren voor je kindje! !

Geef een reactie

