Marble sunglasses by @poletteEU


‘Hemeltjelief!
Opslag verliefd
toen ik je zag’


Dit is mijn beschrijving van Polette. Nu zul je wel denken, huuh, wie, wat, waar … ?

IMG_9432
I’m gonna tell you everything ❤


Polette

Wie? Voor iedereen die een fashionable bril, zonnebril en/of lenzen wilt hebben. Met of zonder sterkte.
Wat? Fashionable brillen, zonnerbillen, brillenkokers en poetsdoekjes.
Waar? In de Kinkerstraat in Amsterdam. (tot nu toe is er nog maar 1 winkel in NL)
Waarom? Omdat de prijzen super goed zijn, de winkel een super interieur heeft. Van het interieur krijg ik al snel inspiratie. De service in de winkel is ook fijn, niet opdringerig. Het bestelsysteem is awesome (zometeen meer daarover).
Prijs? 
Vanaf €6,99 euro. Besef een montuur voor €6,99. Als je geen last heb van oogsterkte, kan je voor €6,99 een montuur kopen om je outfit af te maken <3.

Systeem: Je gaat naar de showroom in Amsterdam. Hebt talloze keuze in monturen voor (zonne-)brillen. Je kiest er je montuur uit (kan nog eventueel je ogen laten testen, geheel gratis). Je onthoud je montuur, maakt er foto’s van als je thuis gaat bestellen. Of je neemt je montuur mee naar de computer die in de winkel staat. Via een profiel die je aanmaakt. Kan je, je montuur bestellen. Alles vragen volgens vanzelf. Of je sterkte wilt, de sterkte van je ogen etc.

Overige: … POLETTE HEEFT…
… 7 verschillende kleursoorten in 4 tintniveaus
… alle glazen op sterkte krijgen UV400 coating (hierdoor wordt 99,5% van het licht weg gefilterd)
… getinte glazen op sterkte zijn te verkrijgen vanaf €19,99 euro
… Polette werkt zonder tussenpersonen waardoor je al gauw 80% bespaart in je kosten
… monturen zijn vanaf €6,99 euro te verkijgen (montuur en glazen)
… is voor iedereen te bereiken, elke trendzetter en modeliefhebster, voor iedereen wat wils
… 900+ designs
… 28 kleuropties
… gecertificeerde opties, 5 type glazen, 4 brekingsindexen en gratis coating


IMG_9431


Voordelen:
Je hoeft niet naar de winkel om je bril op te halen, hij wordt gewoon thuis geleverd.
Je hoeft bij voorbaad niet teleurgesteld te zijn dat hij niet op voorraad is, want er is geen voorraad.
Prijs- kwaltiteitverhouding is erg super.

Nadelen:
De levering duurt ongeveer twee weken. (alleen dat is normaal)
Als je zonnebril op sterkte wilt, kan je niet bij alle (leuke gekleurde monturen)  de originele glazen op sterkte krijgen. Maar krijg je vaak bruin. (dat staat dan raar in mijn ogen met een super licht roze montuurtje.) Dit geldt alleen voor de kleurig spiegelglazen (deze komen op sterkte vaak in het zwart of bruin) en zonnebrillen met platte glazen.


Na mijn idee is Polette een mooie nieuwe aanwinst voor de modewereld. Je ziet ook steeds meer dat men een bril draagt om hun outfit mooi af te maken. Een bril dragen wordt ook steeds hipper en hierdoor leuker!

IMG_9430


Ik ben dankbaar dat ik een mooie bril heb mogen
uitzoeken ❤ Ik ben er super blij en enthousiast over.


Dan nu mijn producten: ❤

SAMSUNG CAMERA PICTURES


Mijn brillenkoker, van hout. In de binnenkant zit er deels een wat zachtere voering (zie foto). Een erg designable brillenkoker. Wel hou ik mijn bril in het beschermtasje, omdat hij niet super beschermbaar hiervoor is.

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES


De bril, in het beschermtasje die ik vrij stevig vind in tegenstelling tot de koker. Ja, ik ben verliefd op deze zonnebril. Erg fijn dat hij op sterkte is. Want op vakantie als ik naar het strand ga en zwemmen heb ik geen zin in lenzen. Om ze in en uit te doen. Dit is dan ook de ideale oplossing en ook nog eens fashionable. De donkerte van de glazen is echt super. Hij is lekker donker dus laat de zon maar schijnen.

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

Ik heb nog nooit een bril met pootjes op mijn neus gehad. Maar heb er eigenlijk geen problemen mee. De bril is ook niet te zwaar en ik vind hem best goed staan!


SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES


Ik hoop dat ik jullie een beetje heb geïnformeerd. Mocht je een dagje naar Amsterdam gaan, zeker even naar de showroom van Polette gaan in de Kinkerstraat (Amsterdam West). Lekker inspiratie opdoen, heerlijk! Daarbij ben ik erg blij dat ik deze bril en brillenkoker heb mogen uitzoeken ❤ Ik kan nu met een fashionable bril in een koker op vakantie!


Vergeet mij en Polette uiteraard niet te volgen op onze social media. Hieronder Polette en rechts staan mijn social media!

xTabe,
Jorinde

SAMSUNG CAMERA PICTURES

6 thoughts on “Marble sunglasses by @poletteEU

  1. Wauw dat is nog eens betaalbaar! En zo te horen heb je ook nog eens een ruime keuze! Ziet er goed uit 🙂 Misschien dat ik na de vakantie ook maar eens een kijkje in die winkel ga nemen.

    Liefs, Cindy

      1. Dat is mooi om te horen! Omdat jij en Madeleine allebei enthousiast zijn over dit merk, ben ik wel nieuwsgierig geworden 🙂 Ik heb inderdaad een bril, maar heb die in principe alleen op als ik als ik ‘m echt nodig heb. Het is inmiddels al een enorme tijd geleden dat ik voor het laatst bij de opticien ben geweest. Toen had ik -1,75 en -1,5. Denk dat mijn ogen inmiddels wat slechter zijn geworden.

        Liefs, Cindy

Geef een reactie

