Sleek Eye & Cheek Palettes

Serieus, serieus, serieus. Welke beautylover die van een prikkie houdt. Heeft het een paar weken geleden ook gezien. In de folder en winkel van Big Bazar. De Eye & Cheek Palettes van Sleek voor maar €4,99 euro? Er waren twee varianten. Ik heb ze uiteraard allebei aangeschaft en ga ze uiteraard met jullie delen. 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Deze twee palettes zijn ook erg handig voor op vakantie. Een vakantie musthave dus!

SAMSUNG CAMERA PICTURES


Eye & Cheek pallet: Dancing Til Dusk 027

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

Als allereerste de naam is geweldig: Dansen tot de schemering. Super mooie look kan je hiermee maken voor overdag. Het zal een warme look zijn. Als je de roze kleur gebruikt als blush zal hij wat frisser zijn met een warmte tint op de ogen. 

En de pigmentatie is amazing. Zie op de foto’s, ik heb maar 1x mijn vinger in de kleur gedaan. Ik ben ook niet anders gewend van Sleek.

Het is een klein pallet met toch veel keus. Je kan kiezen voor een matte oogschaduwlook, een lekker shinny oogschaduwlook. Super leuk als de zon schijnt dat glitter je lekker weg. Of een combinatie ervan op je ogen. Daarbij kan je ook kiezen voor op je wangen ga je voor frisser of warmer. Met de donker bruine matte kleur, zou je ook nog eventueel kunnen shape. Met de donker bruine kleur, zou je eventueel licht kunnen bronzen. De lichte kleur met de shimmer is een amzing highlighter. Een super-dupper fijn maar klein pallet ❤


Eye & Cheek pallet: See you at midnight 028

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

Ja, gaan wij weer de naam. Is ten eerste super leuk en een super mooi vervolg op het vorige pallet. Dansen tot de schemering > Zie je om middernacht. Het pallet zegt het al, het is een avond pallet. Wederom een super mooi pallet waarbij je meerdere kanten op kunt. 

Je kan er een mooie luxe look mee maken met donkerblauw en goud. Een mooie luxe smokey eye met een wat zachtere blush op je appelwangen, waardoor je balans bewaard. Of voor lekker donker paars met heftige blush of ook wat rust. Achja, het is toch donker. Dus het maakt niet zoveel uit;-) Daarom zijn al deze kleuren ook met een shimmer. In tegenstelling tot het vorige pallet. Daarbij is het motto denk ik ook: Shine bright like a diamond!


Ik ga zeker beide pallettes meenemen op vakantie volgende week. Wat ook erg fijn is (waar ik ook weer geen foto van heb) dat het klepje aan de hele binnenkant een spiegel is. Dus lekker breed kijkruimte om mijzelf op te tutten.

Deze pallettes zijn zeker een mooie aanwinst voor mijn collectie. Er zal vast een make-uplook of iets in die richting aankomen met deze palletes! ❤


Vergeet je geen ‘like’ te geven, een reactie achter te laten en mij te volgen op mijn andere social media kanalen? (Ik heb ook SNAPCHAT: jorindelestuny, voeg mij toe dat vind ik ‘leuk’).

xTabe,
Jorinde

5 thoughts on “Sleek Eye & Cheek Palettes

Geef een reactie

