Holiday Wishlist Spanje & Barcelona

Zoals misschien een aantal weten ga ik a.s. dinsdag 19 juli voor 8 dagen naar Spanje, Malgrat de Mar. Dat is niet ver van Barcelona. Samen een nieuw avontuur beleven, samen met mijn zus Madeleine. Op de planning heb ik wel staan om te vloggen. Misschien niet 1 vlog per dag. Maar misschien 2 dagen in 1 vlog. dat ligt helemaal aan de hoeveel materiaal. Ik heb er wel erg zin in, ook om te vloggen! Ook heb ik een wensenlijstje voor deze vakantie, die ik graag met jullie ga delen.


Om te beginnen bij Primor in Barcelona. Primor is een drugstore/drogist:

ultra-sculpt-blend-collection.jpg€19,95

amazing-brush-collection-set-brochas.jpg€24,95

                     ultra-blush-and-contour-palette-golden-sugar-2.jpgofblush-queen-paleta-coloretes.jpg

+/- €9,00

+++ nog een mooie en een gekke lipstick. Ik zag dat ze ook donker groene lipstick hadden voor €1,50.

      paleta-arabian-nights.jpgpaleta-arabian-nights.jpgpaleta-arabian-nights.jpg

Sleek palet: Arabian Nights €7,99

far-away-galaxy-lipstick-collection.jpg

FREEDOM MU Lipstick set €9,90

set-jumbos-de-ojos.jpg€1,99


Verder niks speciaals, ik laat mij verrassen door de verkoop. Ook willen wij nog een kijkje nemen bij KiKo Cosmetics en Primark. In een ander land is het toch altijd specialer. Trouwens, bij Pirmor hebben ze vaak koopjes heb ik gelezen. Dus dat gaan wij zien. Dit zijn trouwens ideeën, dat wil niet zeggen dat ik dit daadwerkelijk allemaal ga kopen!

Verder wil ik alleen nog wat souvenirs zoals van Barcelona en Spanje een mok en magneet, alvast voor mijn uitzet! Ook ga ik enorm genieten van de vakantie en mijn uitstapje naar Barcelona. Ik kan het haast niet geloven, na 4 jaar eindelijk weer even weg op zonvakantie. Natuurlijk, neem ik jullie mee!

Mochten jullie vast tips hebben hoor ik die graag. Volg mij ook op mijn andere social media ❤

Gaan jullie nog ON HOLIDAY?

xTabe,
Jorinde

IMG_7059

 

5 thoughts on “Holiday Wishlist Spanje & Barcelona

  1. Leuk dat jullie gaan vloggen, ben benieuwd!
    Heerlijk hoor om jullie vakantie zo in het vooruitzicht te hebben! Geniet er maar flink van!
    Ja, ik ga met mijn zusje in augustus nog naar Lissabon!

    Liefs, Cindy

  2. Super leuk dat je gaat vloggen! Ben wel benieuwd ernaar!! 🙂 Leuk dat jullie samen op vakantie gaan! Geniet er van! Ik ben daar in Malgrat de Mar 3 jaar geleden geweest!

    Wij gaan pas in september op vakantie en hopelijk in Januari een verre reis 🙂

Geef een reactie

