Review: zomercadeautjes

Wat een rare titel he!? Het is raar maar waar. Ik ga zomercadeautjes reviewen. Ik zal alles even uitleggen. Afgelopen schooljaar zaten mijn zus Maddie en ik in ons 1e jaar van onze opleiding. Ik had bedacht als wij over zijn, gaan wij elkaar cadeautjes geven. Je mag zelf weten wat je geeft met een totaalbedrag van €10,- euro. Zodoende ga ik mijn zomercadeautjes reviewen. Nu ga ik ze met jullie delen:


Ik heb 3 super leuke (zomer)items gehad:

SAMSUNG CAMERA PICTURES


Ik ben zoals jullie weten een H&M-lover en dan vooral online. Ik hou erg van online bestellen. Zo ook zag ik deze superleuke zonnebril. Ook ben ik een marble-lover dus ik dacht: hebben. Toch heb ik hem een keer of 3 in mijn mandje gedaan en toch niet gekocht. Uiteindelijk spoorde Maddie mij ook aan om deze niet te bestellen ‘want ik had al zoveel zonnebrillen’!

Ik moet zetten op de online foto ziet hij er veel witter uit dan in het echt. In het echt is hij veel grijzer. Des te unieker, toch?

       hmprod.jpghmprod.jpghmprod.jpg

Klik hier als je hem ook wilt bestellen (zolang de voorraad strekt).

Prijs: €4,99
Kwaliteit: Hij is van plastic en erg stevig,
niet van die slappe pootjes
en donkere glazen (niet super donker,
maar lekker zonneschermend)
SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES


Maddie had eerder bij de H&M een bodysplash gehaald. Ooh wat vond ik die lekker. GUESS WHAT!? Die heb ik ook gekregen!! Super blij mee.

Het gaat om de: Caribbean Crush Body Mist, Mango Coconut Raspberry

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

Prijs: +/- €3,00 euro
Geur: De echt mango geur komt als eerst in mijn neus, net vers gesneden mango. Vervolgens komen de zoete frambozen voorbij springen. Ondertussen is de kokosnoot ook al opengebroken. Een heerlijke Tropische geur. Hij is zoet met een hele frisheid er overheen. Lekker koele mist!

Helaas, kon ik hem niet meer vinden in de online shop. Wel heb ik gevonden de andere producten uit dezelfde lijn (geen sale) >klik op de producten om te bestellen:

      48717.jpghmprod.jpghmprod.jpg

hmprod.jpghmprod.jpghmprod.jpg

hmprod.jpghmprod.jpg


Maddie had ook al eerder een super mooie lipstick van Essence aangeschaft. Nummertje 06. Don’t stop the nude. Een donker bruine nude kleur. Ideaal voor de herfst die komen gaat of donkere zomeravonden.

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

Prijs: €2,39 (uit mijn hoofd)
Kwaliteit: Wat ik gewend ben. De Essence lipsticks zijn spotgoedkoop met een super goeie dekking en kwaliteit. Toppertje dus!


Dit waren al mijn zomercadeautjes, mijn zonnebril en body mist neem ik sowieso mee naar Spanje volgende week. Mijn lipstick laat ik denk ik thuis.

Wat vonden jullie van mijn gekregen items? Hebben jullie ook niet iets gekregen voor je overgang of slagen?

xTabe,
Jorinde

6 thoughts on “Review: zomercadeautjes

  1. Super leuke cadeautjes!! Toen ik jouw artikel nog niet had gelezen dacht ik dat je weer een bril van Polette had gescoord 😛 Die lipstick ziet er mooi uit, misschien dat ik die ook ga aanschaffen 🙂

    Liefs, Cindy

Geef een reactie

