Stash: mijn luchtverfrissers

Vandaag deel ik jullie mijn luchtverfrissers. Ik gebruik het, het hele jaar door. Sinds dit jaar ben ik ook fan van de bodysplashes/bodymist. Deze zijn wel sterk van geur maar zijn wat luchtiger. Laten wij maar gewoon beginnen.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Family picture ❤


Body splash/body mist:

SAMSUNG CAMERA PICTURES

(v.l.n.r)
Treaclemoon Sweet Blueberry memories: Is een zwaarder geur, lekker voor de donkere herfstdagen en de winter. Ik ruik veel warmte van hout, kruiden (kaneel), en donkerrood fruit zoals bosvruchten en peer. Een lekkere splash voor het najaar.
Treaclemoon Ginger morning: Deze geur is zo lekker fris. Eerder heb ik de badschuim er van gehad en heb hem weer in mijn stash zitten. Deze geur is zo fris en wordt er s’ochtends lekker wakker van. Een eye-opener. De geuren van citroen, limoen, frisse schoonmaakmiddel en een puntje mint kan je er in terug vinden. Deze is wel heel lekker fris voor de warme zomerdagen. Als ik dit ruik komen meteen de kleuren limegroen, geel en grasgroen in mij op!
Balea Melone: De naam en het plaatje zeggen al genoeg. Deze splash ruikt echt naar frisse watermeloen. Lekker voor de zomerdagen op vakantie en in Nederland. Ook voor de lente lekker fris!
H&M Caribbean Crush mango-coconut-raspberry: Een lekkere tropische geur. Lekker zoet met een hele frisse laag. Lekker voor op vakantie om thuis verder te sprayen. Om de geur van vakantie nog te houden maar dan in Nederland. Een herinneringsgeur.
Therme Zen White Lotus: Deze geur is zo lekker zacht, fris en warm te gelijk. Dit ruikt ook naar de hele lijn van de Zen White Lotus. Van deze geur wordt ik ook echt rustig en is lekker sterk. Waardoor ik hem vrijwel altijd door de hele dag blij ruiken. Een echt aanrader. Een all-day geur, voor alle seizoenen.


Iets wat luxere geuren:

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Lolita Empicka: Deze geur heb ik gekregen voor mijn 19e verjaardag van mijn werkgever Etos destijds. Ik mocht hem zelf uitzoeken. Deze geur is lekker warm, kruidig, erg vrouwelijk met musk erdoor heen. Super lekker vooral voor de herfst en winter.
Cacharel Amor Amor: Deze geur is erg vrouwelijk, heel zoet met een warme tint, kruidig met heel veel zoete vruchten. Deze zal aangenaam zijn in de winter naar de lente toe. Als je deze draagt zal iedereen je ruiken als je langs loopt.
MEXX: Een basic geur met zoutheid, warmte en frisse vruchten zoals appel, druiven en een peer. Dit is een all-day geur en kan alle seizoenen van het jaar gedragen worden.
Bruno Banani woman: Eerder deze week heb ik hier een review van geschreven > review


Laatste geuren:

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Zwitsal: Deze geur is zo lekker en nostalgisch. Zelf gebruik ik hem niet meer om op mijzelf te sprayen maar op mijn kussens en knuffels. Lekker zachte lieve geur waar ik rustig van wordt.
Replay: Ooit gekocht voor €5,- euro. Nog niet echt gedragen misschien wel 1x. Een zoete stoere geur met toch een frisheid. Eigenlijk kan deze ook all-day gedragen worden omdat hij fris is en niet te zwaar. Een goeie casual geur is dit.
Puma: Dit is een echte lekkere, zomere sport geur. Voor tijdens en na het sporten. Het is een frisse tropische geur met een kleine bite. Tijdens het sporten blijf je ook nog eens lekker ruiken.
Zara Rose: Gekregen van mijn BFF!! Een zachte vrouwelijk geur. Toen ik nog in de horeca werkte, droeg ik deze dan ook graag. Het is inderdaad een geur met roze, zoetheid, lekker zacht en toch een beetje pittig vrouwelijk.
H&M The new noir: Afgelopen winter aangeschaft, online. Dus ging op de naam af. Dit geurtje is erg warm, heel kruidig, heel vrouwelijk, zwaar, aards en sterkt. Dit is een echte winter geur. Dit draag in in een mooi gestylde outfit die je de winterdag warm houd, net zoals de geur!


Ik vond het erg leuk om dit artikel te maken. Ik hoop dat jullie het net zo leuk vonden als ik. Zelf heb ik niet zo’n hele grote stash. Hoe zit het bij jullie?

xTabe,
Jorinde

3 thoughts on “Stash: mijn luchtverfrissers

  1. Ohh Zwitsal blijft gewoon heerlijk ruiken! Zelf heb ik dat geurtje van Zwitsal ook gehad. Bruno Banani had ik vroeg ook! De rest heb ik nooit geprobeerd.
    Ik heb zelf geen bodysplash of -mist. Mijn all-time-favorite is J’adore van Dior. Helaas is die een beetje prijzig. Mijn stash is ook niet zo groot, laten we zeggen dat de jouwe groter is 🙂

    Liefs, Cindy

  2. Lolite Lempicka gebruik ik all day, every day! Ik ben al met mijn 4e (grote) flesje bezig. Heerlijke geur!
    Mexx is ook altijd heerlijk. Misschien koop ik daar wel weer eens een flesje van voor de afwisseling.

Geef een reactie

