Luchtige planning van Augustus

Onze eerste week van Augustus zit er bijna op! Dat betekend een nieuwe(school)jaar. Van allerlei dingen een nieuwe start, maar ook nog een beetje vakantie! Ik deel met jullie mijn plannetjes voor komende maand…


Vakantie

Nu het nog vakantie is, ga ik zeker nog een beetje vakantie vieren. Maddie en ik zijn van plan om in onze laatste week nog 1 dagje Efteling te doen. De kaartjes hebben wij gelukkig al (Albert Heijn actie). Dat gaat ergens in die week gebeuren. Tussendoor een filmpje pakken (met mijn Pathe Unlimited kaart). Eigenlijk wil ik ook nog eens een keer heel goed opruimen. Alleen vind ik dat lastig omdat ik dingen niet zo snel weg kan doen. Ik heb al veel opgeruimd, alleen ben ook nog niet tevreden. Verder, leuke dingen doen zoals; sushi eten, koffie drinken vrienden/zus en proberen te bloggen. Om leuke dingen te doen moet je wel geld hebben. Dus ik zal de rest van de tijd aan het werk zijn πŸ™‚

IMG_0005

School/werk

School: Eind van de maand begint school weer. Nog maar 3 weekjes ongeveer. Ik kijk er naar uit, maar ook weer niet. Heel raar dit jaar. Ik kijk er naar uit om weer met het vak bezig te zijn. Na één halfjaar mag ik dan eindelijk gaan stage lopen. Ben al een beetje aan het zoeken naar aansprekende stageplekken. Wat minder is dat ik mij vrijheid weer ga missen. Uiteindelijk weet ik dat het voor een heel goed doel is!

Werk:Β Gaat goed. Afgelopen jaar had ik zo mijn down. Dat is nu vrijwel weg. Ik heb het nog steeds naar mijn zin bij Albert Heijn op de broodafdeling. Begin het steeds leuker te vinden! En… mijn contract is verlengd dus zit daar nog ‘even gebakken’! Het is ook niet te ver, dus erg fijn! Nu in de vakantie werk ik wat extra, erg fijn! Tijdens school werk ik part-time wat fijn te combineren is!

IMG_9607

Sport/dans

Sinds eind Β juli heb ik mij weer ingeschreven bij mijn vorige dansschool. Super leuk! Heb nu een student abonnement van 1 jaar. Het is daar heel vrij is de keuze kwa lessen die je wilt volgen en zit nergens aanvast. Dus ik ben weer volop lesjes aan het inplannen en volgens. Heerlijk dansen en zo nu en dan een lesje pilates of latin shape er doorheen! Heerlijk, ik geniet. Bij Basic-fit vond ik het toch uiteindelijk geen bal aan. Bij B-f werk ik niet aan mijn doelen zoals conditie, fitheid en toch strakker in mijn vel. Bij de dansschool reinig ik mijn geest ook. Dat is erg fijn, een fijne sfeer, omgeving en mensen om mij heen!

IMG_9587

Overig

Ook ga ik na de echte zomervakantie mijn zangles weer oppakken. En ga ik beginnen aan sessies bij een logopediste (vanuit school) om mijn stem beter te ontwikkelen voor mijn verdere toekomst! Ik heb er zin in! Allemaal leuke en leerzame dingen in het verschiet.


Dit zijn een beetje mijn plannen voor aankomende maand. Nu ben ik nieuwsgierig of jullie ook zulke plannen hebben. Zitten jullie nog op school/studie? Wat voor school/studie volg je? En waar werk je?

xTabe,
Jorinde

2 thoughts on “Luchtige planning van Augustus

  1. Gefeliciteerd met de verlenging van je contract! πŸ™‚ Ja, ik heb ook wel zulke plannen. Ben zelf ook enorm benieuwd, omdat ik aan een nieuwe studie begin en weer nieuwe mensen ga leren kennen. Wel raak je je vrijheid dan wel weer iets meer kwijt, maar het zal wel minder zijn als bij jou wanneer jij aan stage begint πŸ˜‰
    Liefs, Cindy

Geef een reactie

