Create it your way TAG

Ik als creatieveling kon deze Tag  niet laten schieten. Vandaag deel ik met jullie het volgende; Als één … zou ontwerpen/maken/verzinnetn etc. hoe zou het dan ruiken, er uit zien, smaken etc. LET’S GO!


Als je een geurkaars zou mogen verzinnen, hoe zou die dan ruiken?
Als eerste zou hij er uitzien als een dikke stomp kaars. In een roségold kleur met roze glitter details richting zilver. Hij zou wat warmer ruiken naar musk & met een vleugje frisheid van blossom/lelies & tussendoor een kersje!

Als je een kleur nagellak zou produceren, hoe zou die er dan uitzien?
Ik twijfel erg tussen donker (zwart of nude). Dan ga ik toch voor een nude kleurtje. Het zou dan een lakje zijn die zich naturel laat mengen met je nagel, die zich helemaal aanpast aan jou huidskleur van je handen. Het zier er wel uit als nagellak (shine) en is heel nude. Dus heel alledaags. Het is dan ook een lakje met standaard nagelverharder en verzorging voor de nagel. Een alles in 1 lakje!

Als je een beautyproduct kon maken, waarvoor zou het dan zijn?
Nu twijfel ik weer. Of ik ga voor een make-up soort of verzorgingsproduct. Ik ga voor een verzorgingsproduct.  Een crème dat voor je hele lichaam en gezicht gebruikt kan worden. Dat je huis beschermt, egaal maakt, soepel en zacht. Waardoor je geen foundation en/of poeder meer nodig hebt.

Als je een boek zou mogen uitgeven, waar zou je dan over schrijven?
Als ik zelf een boek mag schrijven. Zou ik schrijven over mijn eigen leven. Een soort biografie. Met af en toe een stukje van een ander die zijn/haar mening geeft over een bepaald stuk van mijn leven. Hoe ik op dat moment was bijvoorbeeld. Hoe hij/zij mij zag als persoon in die fase!

Als je een film zou maken, wie zouden daar dan in spelen en waar zou het over gaan?
Zoals jullie weten doe ik een Theateropleiding, dus dit vind ik een super leuke vraag. Of ik zou kiezen voor een komedie film in het Nederlands. Met humor dat ik leuk vind, en ik denk vele ook. Met hele droge grappen en droge reacties. Met onderwerpen die men in het dagelijks leven tegenkomt en meemaakt. Of een tragedie, zonder humor. Een leven volgen van iemand, die veel nare dingen heeft mee gemaakt, die delen en laten zien hoe hij/zij met veel gevecht en pijn&moeite uit die dalen is gekomen. Een beetje een zwarte film (kwa sfeer) uiteindelijk klaart alles op!

Als je een winkel mocht beginnen, hoe zou die er dan uitzien en wat zou je verkopen?Leuk!! Ik zou een interieurwinkeltje beginnen met tussendoor wat basic fashion. Ik zou vooral interieurspulllen verkopen, kleine meubels, accessoires, keukengerei en sweater, t-shirt, katoenen tasjes etc.

Als je een robot zou kunnen maken, wat zou die dan kunnen?
Mijn robot zou vooral goed zijn in het huishouden. Ik denk dat meer mensen daarmee instemmen. Die een groot deel van het huishouden zoals ramen lapen, ijskasten schoonmaken uit handen neemt. Strijken, wassen etc. Alles waar jij geen tijd voor hebt!

Als je een app zou mogen ontwikkelen, wat voor app zou het dan zijn?
Iets met een camera, ik ben dol op Instagram en Snapchat! En dan ook het bewerken daarvan. Een soort van google, Instagram en Snapchat in één. Je kan foto’s zoeken, maken bewerken en delen met vrienden.

Als je zelf een dier zou mogen fokken, hoe zou het eruit zien, waar zou het leven, etc.?
Zelf heb ik geen huisdieren omdat ik allergische ben en bang ben. Toch lijkt het mij heel leuk. Ik zou een anti-allergisch diertje maken. Dat heel zacht is, met een dikke vacht waar geen haar uitvalt, in verschillende kleurtjes denk aan een vacht van een kat. Met een heel schattige kopje met grote furby ogen, grote zachte schattige hangoren. Met een klein konijnen staartje. Met een formaat van een kat. Waardoor je het makkelijk optilt, op schoot neemt, mee kan knuffelen en wandelen.

Als je een schoolvak toe zou mogen voegen, wat zou je daar dan leren?
Zelfpresentatie als persoon en voor een groep, een soort gelijke les heb ik ook gehad afgelopen jaar. Heel interessant en leerzaam. Ik hoop dat ik daar mensen in kan helpen. 

Als je een ijssmaak zou mogen verzinnen, welke smaak zou dat dan zijn?
Uiteraard chocola met crumby stukjes erin, die van buiten hard zijn en van binnen chubby. Tussendoor wat koekkruimeltjes en hele kleine nootjes. Een soort chcolate-cookie a la Jorinde!

Als je een drankje zou kunnen creëren, waar zou dat dan naar smaken?
Een fris drankje zonder alcohol. Hij proeft heel fris en fruitig. De hoofdsmaak is passievrucht. Het is zoet, maar door de frisheid van lemon wordt het minder zoet, het heeft een kleur verloop van rood/roze naar geel!

c1c55d6c075fab8040d14fb47040fa33

Als je zelf een Emoji zou mogen maken, hoe zou die er dan uitzien?
Een emoji met open oogjes en wimpertjes, rode lipjes met een knotje (ikzelf dus)! haha

Als je je eigen droomhuis zou mogen ontwerpen, hoe zou dat er dan uitzien en waar zou het staan?
JAAAAAAA! Het zou uiteraard staan in Amsterdam. Buurt maakt niet uit, als het maar Zuid, West, Centrum of Oost is. Met winkels nabij. Het zou vrijstaand zijn met een begaande grond, met een mooie hal, toegang tot een woonkamer met open haard, grote tuin deuren, een niet al te grote tuin met stenen, gras, bloemetjes en een zwembad. Verder in de tuin een hele grote schuur voor opslag en een soort tuinhuisje voor het knusse gevoel. Voor als er eventueel logees zijn, die hebben dan ook privacy. Aan de woonkamer zit een een grote vierkante hoek. Waar mijn grote keuken staat met kookeiland en mooie ingebouwde apparatuur en een barretje om te ontbijten en koffie te drinken. In een aprte open kamer, grensend aan de woonkamer en keuken heb ik dan de eethoek staan met een hele grote houten tafel. 

In de woonkamer in een brede bruine houten trap naar de eerste etage. Daar zijn meerdere kamers, mijn slaapkamer (of gedeelde met mijn man die ik nog niet heb),  eventueel 2 of meer slaapkamers voor de kinderen (als die ooit kamen), een walk in closet met een beauty hoekje, een creatief kantoor voor het schrijven van theater, interieurideeen, en te bloggen.

In die gang is er nog een trap omhoog waar een mooie hele grote ruimte is, soort van zolder. Waar lekker cosy gerelaxt kan worden met een bioscoopscherm, dikke dekens, kussens en warm licht. Met een puntdak met ramen, dus als het regent kan je kijken naar het heelal zonder nat te worden en kan je luister naar het tikken van de regen!

Woow, mijn grootste antwoord van alle vragen, haha!

588_2160


Dit waren dus, alle antwoorden op de vragen. Ik vond het erg leuk. Met deze tag kan je, je fantasie lekker de vrije loop laten gaan, heerlijk!! Nou, nu mag jij de tag ook overnemen, vergeet mij dan niet te laten weten. Ben dan erg benieuwd naar jullie antwoorden.


xTabe,
Jorinde

6 thoughts on “Create it your way TAG

Geef een reactie

