‘Nieuw haar’ bedenken

De zomervakantie is al bijna ten einde, nog maar 1 weekje! Ik zit soms zo nu en dan op Instagram, google etc. dan zie ik zulke mooie haarkapsels voor bij komen. Wat ik misschien ook wel zou willen of niet durf. Sinds ik klein ben is het al een droom om lang haar te hebben. In de zin van langer dan dat ik nu heb. Minimaal vanaf mijn bh-bandje! Dat zou ik zo geweldig vinden. He punt is: mijn haar is dof, droog, pluizig en stug. Ben al bezig met nieuwe producten uitproberen om het meer te laten glanzen. Ook werk ik bij AH op de broodafdeling en moet ik het sowieso vast hebben. Met dansen en sporten ook! Conclusie: ik draag mijn haar nog altijd in een knotje! (het is lekker compact en makkelijk en nog eens fashionable).


Ik heb wat inspiraties op een rijtje gezet!

balayage-Beverly-Hills

Deze kleur vind ik echt geweldig fashionable. Granny Grey. Toen het net in was, wilde ik het al. Maar ben erg bang dat het nog droger en stugger wordt.

balayage1

Deze kleur is subtieler en minder opvallen. En het zijn meerdere kleuren door elkaar.

blog_detail_1_v58

Deze kleuren combinatie vind ik ook erg mooi. Leuk en mooi voor de echt herfst die eraan zit te komen!

Anna-Nousin-voor-Goosecaft-2

Dit is dus mijn droomhaar. Lang donker haar. Het ziet er ook zo mooi verzorgd uit!


Heeft iemand misschien tips voor mij, wat mij eventueel kan staan. Kwa kleuren en balayage? En tips hoe ik mijn haar minder stug en droger maak? (ik gebruik al haar masker en conditioner!

IMG_9391 IMG_9399 IMG_9494 IMG_9495 IMG_9553 IMG_9561 IMG_9569

Hier boven dus een paar foto’s hoe mijn haar nu soort van is. Naturel, gestyld en nadat ik bij de kapper ben geweest!!

Alvast bedankt!

xTabe,Jorinde

3 thoughts on “‘Nieuw haar’ bedenken

  1. Jij heb jij een roze ondertoon in je huid, of beigje dan is de focus om wat lichter te gaan. Dan kom je huid mooier naar voren, met zwart haar krijg je een harde uitstraling en dat niet mooi. Om je haar zacht te krijgen kun je pure Argan olie gebruiken, word je haar en huid zacht van.

Geef een reactie

