Hoe is het nu met Jorinde?

Hallo, Hallo, Hallo,

Dat is een hele lange tijd geleden, dat ik eens een normale blogpost poste. Precies 4 maanden geleden, 20 augustus 2016. Toen het nog zo heet en warm was, waar de zon scheen alsof het de volle maan was en ik nog zomervakantie had! Wat heb ik allemaal gedaan, waarom ben ik zo afwezig en hoe nu verder ….


Waar zal ik eens beginnen?

School: Mocht je het nog niet weten, ik doe een MBO Theateropleiding en kan soms nog al pittig zijn. Het vergt veel tijd en energie. Ik ben dan ook nog eens zo’n persoon die alles op tijd wilt afhebben en graag naar school ga om te leren. Vijf dagen in de week ga ik naar school en doe erg mijn best. Ook woon ik in Amsterdam en zit in Almere op school, dus reis gemiddeld 1 uur heen en 1 uur terug. Ik kan je vertellen, reizen kost op een of andere manier ook veel tijd. Vaak als ik thuis ben, ben ik gesloopt of ik eet wat en ga sporten en/of dansen om mijn hoofd leeg te maken of werken. Daarna is de dag alweer om!

img_0572

De Onzichtbare Aziaat: Als je het gemist hebt! Ik heb een tweede YouTube-kanaal. Dit YouTube kanaal heb ik geopend in verband met mijn opleiding. Wij moeten verplicht een keuzedeel volgen: creatief makerschap. Ik werk alleen en heb gekozen voor een basis: YouTube. Ik post om de week een nieuwe video met betrekking tot De Onzichtbare Aziaat. (niet helemaal waar, afgelopen weekend moest video 6 online komen. Dit is mij helaas niet gelukt!!) Ik ga op onderzoek; waarom zijn Aziaten haast nooit positief maar ook niet negatief te vinden in het nieuws en/of social media. En een zoektocht naar mijn eigen Roots. Dit doe ik samen met mijn ‘sketches’ Oma Indah en Kleindochter Nona. Check ik out -> ABBONEREN en LIKEN

Werk: Ik werk nog steeds met plezier bij de Albert Heijn. In de tussen tijd ben ik op meer afdelingen gaan werken en is mijn rooster iets aangepast. Ooit begon ik bij kassa en heb vervolgens ongeveer 1 jaar, alleen op de broodafdeling gestaan. Nu doe ik ook codeboek en vakkenvullen. Lekker in de winkel rommelen en het is heel er afwisselend. En de tijden zijn ook hemels. En heb soort van meer tijd voor mijzelf. Dus hoop ik binnenkort iets meer te kunnen bloggen!

schermafbeelding-2016-12-03-om-19-58-59

Hieruit blijkt dat ik het best wel druk heb en ik ben nog niet klaar met kletsen….

Sporten en dansen: Sinds de zomervakantie sta ik weer ingeschreven bij min oude vertrouwden dansschool. In de zomervakantie heb ik lekker veel gesport en gedanst. In het begin hield ik het goed vol toen ik weer naar school ging. Maar nu ik in mijn tweede schoolperiode zit, schiet er het vaak bij in. In de tussentijd heb ik ook nog 1x heel hard mijn hoofd gestoten waardoor ik niet kon sporten en inspannende dingen kon doen. Nu ik dit typ ben ik ook ziek thuis. Afgelopen tijd heb ik 3x op het punt gestaan om ziek te worden. Ik kwam er steeds overheen, maar nu … de aanhouder wint! Elk nadeel heeft zijn voordeel, nu kan ik langzaam het bloggen weer oppakken!! Ik hoop snel weer een fijne schema voor mijzelf te maken met sporten en dansen, ik mis het enorm!

Stage: Ik zit nu in mijn tweede jaar van mijn opleiding. Dat betekend dat ik vanaf periode 3 mag gaan stage lopen. In 9 maanden totaal 960 uur en wereld van theater! Afgelopen periode heb ik denk ik 5 audities afgelegd en ben nergens aangenomen. Wel heb ik goed nieuws … na de kerstvakantie heb ik twee sollicitatie gesprekken… meer zeg ik nog niet! Ondertussen hou ik alle audities in de gaten! Ook volg ik sinds het nieuwe schooljaar logopedie lessen om mijn spraak te verbeteren!

Wel hebben jullie kunnen zien, dat ik zo nu en dan een vlog-je heb gepost. Afgelopen herfstvakantie ben ik samen met mijn zussie naar Maastricht geweest, afgelopen zaterdag ben ik 1 dagje naar Londen geweest (deze vlog wil ik graag uploaden, maar YouTube doet raar, herkenbaar?) en in de kerstvakantie ga ik samen met mijn zussie 2 dagen naar Arnhem! Daar heb ik onwijs veel zin in..

img_0827

Ondertussen ben ik vorige week 15 december ook nog jarig geweest! 25 jaartjes ben ik nu en geniet enorm van mijn leventje! Met wat ik allemaal aan doen ben, aan het leren en leuke dingen die mij tegemoed gaan komen <3. In Londen hebben mijn zussie en ik dit dus een beetje gevierd! (ook weer ivm met drukte om mijn echt verjaardag)

img_0732

Oohjaa.. afgelopen december ben ik ook voor het eerst mijn eerste persvent geweest van Hema, daar heb ik gevolgd, alleen YouTube werkt niet mee! Zodra YouTube weer zijn werk doet, zien jullie vanzelf deze Vlogs verschijnen!!

img_0547


Ik vind het jammer, dat een week niet meer dagen heeft! Maarja, ik ben wel een bezig bijtje! School, werk, De Onzichtbare Aziaat  en leuke dingen doen! Ik heb wel een lijstje met Blog ideeën die ik ooit wil maken en filmen…

Ik hoop op jullie begrip!

Tot snel!

xTabe,
Jorinde

2 thoughts on “Hoe is het nu met Jorinde?

Geef een reactie

