Gadget wishlist 2017

Over een paar uurtjes is het dan 2017 … ik heb natuurlijk mensjes voor komend jaar. Ook heb ik gadgets die ik graag zou willen aanschaffen in de toekomst. Wie weet wel in 2017! Ik zal het even met jullie delen, dan weten jullie waar ik het over heb …

f97c9af150b10e5317a326c10de6bbba

 

Afgelopen jaar is er zelf 1x een moment geweest dat ik hem bijna had aangeschaft. Alleen toen kwam er een onverwachte rekening om de hoek kijken, waardoor ik hem heb moeten laten ‘schieten’…

Uiteraard wil ik er dan een mooi tasje bij, een fotoboekje en leuke accessoires. De kleur: ROZE! In een vorige gadget wishlist artikel had ik hem ook al genoemd! ❀

be2050c0ebdbf11d2941d7bfe4a20f17

 

Wellicht met de tijd ook een nieuwe iPad. Op het moment heb ik de iPad 2, dus al best een oude. Hij doet het nog wel. Ik gebruik hem nu vooral voor tv, film, series en YouTube kijken. Wel is hij soms wat trager, maar ja ik heb hem al bijna 4 jaar! Welke ik zou willen weet ik ook nog niet eens. Of een mini (maar die is bijna net zo groot als mijn iPhone 6 plus, iPad Air 2 of de Pro). De iPad Pro is wel erg geweldig. Als er een fikse korting is, denk ik wel welke het wordt. Ook een iPad uiteraard met leuke accessoires, zoals hierboven is helemaal Jorrie! ❀

5b377430a52f823a270580704a1b8fcf

Om toch nog even bij de camera’s te blijven. Staat ook nog op mijn wensenlijstje een Spiegelreflexcamera. Nu wordt vaak op school tijdens repetities foto’s gemaakt en dan zie ik hoe mooi het beeld is… en is het nu bij mij ook gaan kriebelen om zo’n mooie camera te hebben. Ook voor de blog natuurlijk. Voor de foto’s en video’s. Alleen welk merk etc. weet ik allemaal nog niet.

Ik heb nu een mooie systeemcamera van Samsung. Die gebruik ik nog en erg tevreden mee. Deze gebruik ik ook voor vloggen, echt geweldig!


Het zijn 3 dingen geworden deze wishlist. Maar als je het bij elkaar optelt, zal ik je denk ik net, net zoals ik van je stoel! Dus genoeg westlist voor nu!

Heb jij nog gadgets op je wishlist staan?

xTabe,
Jorinde

Geef een reactie

