Ik wens … 2017

8a310cfa4dae862503baa8c58ef8b5db

HAPPY 2017 LIEVE MENSJES ❤
Dat jullie een gezond, spetterend, inspirerend, fenomenaal, glamouris, fashionable, beautifull en gezellig nieuwjaar mogen hebben in 2017 ❤


Het is vandaag …

4c541207bd0fd6e7d624eee650534197

… een nieuwe dag dus een nieuwe start. Vandaag ga ik dan ook mijn wensjes en soort van voornemens met jullie delen, ready?

42f379a3d42d4ba30786229b955dc742School

Einde van deze maand eindig mijn schoolperiode van leerjaar 2. Dat betekend dat vanaf dat moment mijn stageperiode begint. Van 9 maanden inclusief vakantie’s. Gelukkig, weet ik dat ik komende maand 2 gesprekken heb die wellicht een begin kunnen zijn. Uiteraard zullen dit niet genoeg uren zijn (960 uur totaal). Maar, een goed begin is een halve werk. Dus ben zeker nog aan het rondneuzen naar andere stage-mogelijkheden. Ik hoop dan ook dat ik die vind!

Voor dat ik op stage ga wens ik ook dat ik mijn school goed afsluit. Met voldoendes en dat ik nog even ga genieten met mijn vriendjes en vriendinnetjes op school. Na de vakantie heb ik nog 2 weken echt les en de 3e week heb ik mijn bufferweek (inhaalweek) die ik afsluit met een dag spelen in Theater <3.

Ook wil ik van de laatste repetities die komen en van de twee echte speeldagen echt volop genieten!!

Als klapper op de vuurpijl hoop ik begin november weer naar school te gaan om mijn laatste jaar af te ronden in 2018!


639e2e0fd3a516917ae9c420fa75f179

Werk

Eind van februari zou mijn contract verlengd moeten worden, naar een vast contract. Binnenkort zal ik hier even onderzoek naar doen of dit gaat gebeuren of niet. Als ik een vastcontract krijg zal ik een gat in d lucht springen. Ten eerste, omdat ik nog nooit een vastcontract heb gehad. Ten tweede, omdat ik het op mijn werk (bijbaar) erg naar mijn zin heb. Heb afwisselend werken en gezellige collega’s. Wij zullen zien!


de-onzichtbare-aziaat

De Onzichtbare Aziaat

Bijna vergeten, bij het kopje van school. Uiteraard hoop ik dit project ook weer te kunnen oppakken. Ik moet hier ten slotte ook 480 uur aan hebben gewerkt. Hiervoor moet ik nog even rust en inspiratie krijgen om dit voort te zetten. Abonneer je ook vooral op dit YouTube kanaal!


975f5bb2a5a46d0d19eb26d2c58f1d91

STRIKJEVETERSMETSTIJL22

Mijn lieve blogje, mijn kleine plekje op het O zo grote internet. Langzamerhand krijg ik weer inspiratie voor mijn blog. Zoals jullie weten heeft dit 4 maanden stil gestaan. Ik heb ideeën en wil veel ondernemen. Tegelijkertijd weet ik ook dat dit allemaal niet 1, 2, 3 haalbaar zal zijn. Omdat er in mijn geval meer is dan mijn lieve Blogje. In 2017 hoop ik wel veel meer op mijn blogje te zitten dan het afgelopen halfjaar. Het is leuk, ontspannend, creatief en weer een andere soort uiting. Het is weer een ander deel van mijzelf, ofzo iets!!

Ook wil ik in combinatie met mijn blog meer op YouTube actief zijn. Ik vind het leuk om mijn camera er bij te pakken, te editten en weer even terug te gaan in tijd. Weer even genieten van het moment!!


832a3c4c304e18ae49e28e0bebbc5163

Workout

Sinds einde van de zomervakantie heb ik weer een abonnement bij mijn oude vertrouwde dansschooltje. Die naast veel danslessen ook veel workout lessen verzorgd. Het laatste halfjaar in mijn planning daarin ook veel gaan schommelen door rooster wijzigen, moeheid en drukte. Nu heb ik besloten om per week of per twee weken mijn lesjes te reserveren en in mijn mooie Moleskine agenda te schrijven.

Ik geniet heel erg van de lessen. Ondanks dat het lekker fysiek is, zeg ik altijd dat ik mijn hoofd weer even ga schoonmaken. Het zijn ook groepslessen en heb dan ook weer even mijn babbeltjes hier en daar … weer even een andere omgeving, andere mensen en ander aanspraak. Einde van een les merk ik ook dat ik weer fris ben en energiek. Heerlijk gevoel is dat!


b214682ec2d74e446a81a2cb080eace3

Vrije tijd

In 2017 wens ik ook meer van Nederland, Europa en de wereld te zien. Of terug te keren naar een fijne plek, waar ik al eens ben geweest. Zoals Londen en Parijs. Geweldige steden, die mij inspiratie brengen en mij naast Amsterdam thuis laten voelen.

Dit jaar wil ik meer stedentrips doen dan een zonvakantie. Praag, Berlijn, Kopenhagen en dat soort steden staan nog op mijn lijstje. Of Barcelona, Lissabon …


Ik hoop in 2017 een balans te kunnen vinden met al deze wensjes. De één zal wat vaker in beeld zijn dan de ander, dat is balans. Alles hoeft ook niet volgens planning, maar op hoe het komt!

Tot zover mijn mensjes voor 2017 … ook ben ik erg benieuwd wat jullie wensjes zijn. En zou ik het super tof vinden, als je ze met mij deelt in de reacties!

Tot snel!

xTabe,
Jorinde

dd062c73bb74883bf334f9ab25ec973a

Geef een reactie

