Nieuwe collectie Polette 2017

nl-slider-december-nieuw

Laatst kreeg ik in mijn mailbox een berichtje met de mededeling dat de nieuwe collectie van Polette voor 2017 klaar lag. Ik kon mij niet bedwingen om even een kijkje te nemen en wat inspiratie op te doen. Voor jullie heb ik een top 7 gemaakt, ready?


TOP 7 van JORINDE

dillinger-corner-view  dillinger-front-view

DILLINGER – € 29,99 – Schildpadschild / Metaal


seth-model-view-01 seth2_2

SETH – € 32,99 – Transparant / Acetaat


carter-corner-view_3 carter-front-view

CARTER – € 19,99 – Koper / Metaal


anita-model-view-01 anita2

ANITA – € 29,99 – Schildpadschild / Acetaat


eliot-model-view-01 eliot2

ELIOT – € 19,99 – Grijs / Metaal


spoiler-granit02 spoilersilver2_3

SPOILER SILVER – € 24,99 – Zilver / Metaal


troy-model-view-03_1 troy2

TROY – € 34,99 – Goud / Metaal


Ik had graag een top 10 gemaakt. Alleen om eerlijk te zijn heb ik er alleen 7 gevonden (van de nieuwe collectie) die ik zo leuk vond. Op de manier dat ik ze zelf ook zou kunnen dragen.

Dit is dan de eindselectie van de nieuwe 2017 collectie van Polette in mijn ‘optiek’. 

Ik hoop dat jullie misschien wat inspiratie hebben kunnen opdoen. Ik in ieder geval wel. Nu ik dit schrijf is het het nog kerstvakantie. En ben ik van plan om opnieuw mijn ogen te laten meten (want die zijn volgens mij veranderd). Als ik mijn nieuwe oogmeting heb, even een bezoekje te brengen aan Polette. Voor mij bijna om de hoek in Amsterdam!!

Mocht je nog veel meer monturen willen zien, dat kan … en dat gaat zeker lukken. Want Polette heeft voor ieder wat wils. Klik dan even op het logo …
polette_logo


Ik wens jullie nog heel veel ‘kijk’ plezier. Laat even weten of je inspiratie heb opgedaan en misschien wel een leuke bril hebt kunnen uitzoeken. Oohjaa, wist je dat je nu ook een Polette vestiging in Utrecht is?

Kijk hier even voor jouw vestiging …

shop-utrecht

 

xTabe,
Jorinde

(artikel is niet gesponsord)
Geef een reactie

