Favoriete series en progamma’s

In de maand december was ik flink ziek. Dus heb niet veel actie ondernomen, lag veel in bed. Wat nou niet heel actief is; series en progamma’s kijken. Zelf kijk ik geen t.v., maar kijk ik alles op mijn iPad. Via de app’s NPO, RTL XL en nu ook Videoland. Begin december heb ik een abonnement genomen, een proefperiode van 2 weken voor maar 1 cent. Dat beviel zo goed. Dat mijn zus, daarna 2 weken een proefperiode nam voor 1 cent. En daarna neemt mama denk ik ook nog even 2 weken een proefperiode.

Wat zo fijn is aan videoland. Je hebt 1 account en kan tegelijk kijken op 4 apparaten. Wij drie hebben dus allemaal een eigen iPad en kunnen dan tegelijk naar onze eigen serie kijken. Top!


layer-5

All in kitchen – Seizoen 1 heb ik helemaal gezien, in maar 3 dagen. Wat ook zo fijn is, dat deze aflevering ongeveer 30 minuten duren en niet 45 minuten. Dat kijkt fijner en ben je er sneller doorheen. Wat nu wel heel jammer is. Het is een lekker droge cosmetische serie, met allemaal gekke typetjes en ongelukjes. Heerlijke halfuurtjes heb ik liggen lachen in bed. Een echte aanrader. Seizoen 2 in toevallig nu ook al op t.v. geweest en verschijnt denk ik binnenkort op Videoland. Dus dan kan ik weer lekker lachen.


640566

Flikken Maastricht – Afgelopen december is het nieuwe seizoen weer begonnen van Flikken Maastricht. Geweldig spannend! Helaas heb ik deze serie niet vanaf aflevering 1 gevolgd. Toevallig staat de hele serie op Videoland. Dus ben ik op NPO het nieuwste seizoen aan het volgens. En wanneer ik tijd heb ga ik verder mijn seizoen 1 op Videoland. Nu kan ik zien waar al die spanningen vandaan komen en kan de personages beter leren kennen. Geweldig!


blauw-blauw

Blauw Blauw – Deze serie is van heel lang geleden. Toen was ik zelfs nog een kind. Deze politie serie kwam destijds om 00.00 uur op t.v.. Dus heb het nooit kunnen volgen. Maar ja … nu Videoland er is kan het wel. Wel moet ik zeggen dat ik het soms lastig kijken vind omdat het beeld en geluidkwaliteit minder is. Daar moet ik gewoon doorheen kijken, dan komt alles goed. Wat zo leuk is dat deze serie in de geweldige buurt de Pijp is opgenomen. Deze serie is spannend met heel veel comedy!


689116

Een huis vol – Elke jaar, verheug ik mij op de twee weken van het jaar. Dit progamma wordt meestal alleen twee weken uitgezonden op t.v.. Een realityprogamma over grote gezinnen. Ik heb alle seizoen tot nu toe gezien. Diep respect heb ik voor de ouders dat zij deze mooie kinderen om de wereld hebben gezet. Tegelijkertijd vind ik het zo mooi om te zien, de saamhorigheid in de families, het helpen, het genieten van elkaar en de gezelligheid wat zo’n hoeveelheid met zich mee brengt. De familie Baugard, die alle seizoenen er al inzitten vind ik zo’n gezellige familie. En heb ik zelf van de zijlijn mogen kijken hoe iedereen ouder werd en is gegroeid. De Familie Adema, vind ik ook zo schattig. Allemaal meiden en één kerel, hoe zij dat voor elkaar krijgen met 4 baby’tjes, chapeau. Hun grote dochters die zo goed meehelpen, dat is geweldig. De nieuwkomers Familie Vink, lekker Haags, super gezellig.


4handen

Terugblik, vier handen op één buik – Alle seizoenen heb ik gezien van dit progamma. Diep respect voor deze jonge moeders en vaders. Nu kijk ik dan de terugblik van het laatste seizoen. Waarbij de bekende moeders naar hun jonge moeder terugkeren en weer even bijkletsen, hoe het gaat wat er allemaal veranderd is etc. Diep respect voor deze mensen.


Tot zover mijn favoriete series en progamma’s van het moment. Nu ben ik benieuwd wat jullie favoriete series en/of progamma’s zijn van het moment. Comment below!!

xTabe,
Jorinde

Geef een reactie

